Bel ons: (035) 737 04 41 of stuur een mail: info@navexperts.nl
Wij van NavExperts zijn op zoek naar een skilled servicedesk professional (minimaal 32 uur) met IT ervaring die toe is aan nieuwe uitdaging in zijn/haar carrière. Als service gerichte spin in het web ben jij de schakel tussen onze gebruikers en Navision / Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Door je ervaring met tweedelijnssupport weet je precies hoe je de gebruiker gehoord laat voelen en hoe je problemen weet te verhelpen.
Wat is jouw Rol?
Als skilled servicedesk professional houd jij je hoofd koel. Problemen die zich voor doen binnen Navision / Microsoft Dynamics 365 Business Central ga jij niet uit de weg, jij helpt graag onze gebruikers verder binnen het systeem. Zo bel jij gerust even met onze partners in Spanje om samen op zoek te gaan naar de juiste oplossing.
Naast dat je problemen snel en op de juiste manier weet aan te vliegen ben je een leergierige, sociale en flexibele schakel binnen NavExperts. Het zit in ons DNA om elkaar te verder te helpen, thinking outside the box. Bekend zijn met Navision / Microsoft Dynamics 365 Business Central is een pre.
Wat kunnen wij voor jou doen?
NavExperts wil groeien. Wij hebben als doel om ons verder te ontwikkelen binnen de markt en daar hebben we jou als service professional voor nodig. Takenpakketten? Daar geven we niet om. Wij kijken samen naar jouw ambitie om jouw kwaliteiten zo optimaal mogelijk in te zetten voor NavExperts.
Wij hebben geen 9 tot 5 mentaliteit. Vrijheid en flexibiliteit zorgt bij ons voor een fijne open werk sfeer. Wij geven je de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen binnen het bedrijf. Papieren en certificaten zijn voor ons ondergeschikt, ervaring is wat voor ons telt.
FUN, dat vinden wij belangrijk. Want werknemers die plezier hebben in wat ze doen.. Die doen het goed. Interessante scenario’s, ontwikkel mogelijkheden en een goede balans tussen werk en plezier. Wij ontvangen je in een warm bad met fijne collega’s met een goede dosis humor.
Wat breng jij mee?
• HBO Denk niveau
• Ervaring als tweedelijns servicedesk medewerker, derdelijns is pre.
• Minstens 1 jaar werkervaring in een IT-functie • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
• Goede beheersing van de Engelse taal is een must!
• Je woont op maximaal 45 minuten rijafstand van Baarn
• Bekend zijn met NAV is een pre
Heb jij het juiste DNA? Heb je eerst nog vragen, bel 06-20334700 of mail naar rachel.de.gooijer@fashionexperts.nl